Magia Call Center Wakacje.pl
Jak się pracuje na wakacyjnej słuchawce?Krążą plotki, że praca w Call Center jest monotonna, tymczasowa, niewdzięczna i słabo płatna. Podobno osoby „ na słuchawce” nie mają możliwości rozwoju i są pozamykane w malutkich boksach, przez co nie widzą szerszej perspektywy. Wakacje.pl łamie te stereotypy i ma na to skuteczne sposoby! Sam przekonaj się, że nie takie Call Center straszne, jak je malują – szczególnie u nas!
Ale czym wyróżnia się wakacyjne Call Center?
Nie jesteśmy sztywnym korpo! Wakacyjna atmosfera jest już legendarna! Wspólnie tworzymy pozytywne środowisko, w którym nawiązują się znajomości na całe życie. Kultura organizacyjna sprzyja rozwojowi, a pokonywanie kolejnych ścieżek kariery w naszej firmie, może okazać się wspaniałą przygodą!
Słuchamy naszych pracowników. Regularnie przeprowadzamy badania, w których pytamy naszych pracowników o ich odczucia. Wsłuchujemy się w ich potrzeby i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie! Bardzo dobrze wypadamy w możliwościach wyrażania siebie i różnorodności. Niezależnie od zajmowanego stanowiska czy rodzaju umowy, każdy pracownik jest dla nas tak samo ważny.
Podróżowanie po świecie w ramach delegacji? Jak najbardziej! Study Tour to wyjazdy dla pracowników, podczas których weryfikujemy destynacje, hotele i wycieczki! Nie sprzedajemy kota w worku! Szeroką wiedzę branżową zdobędziesz również podczas szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych. Wyjątkowość branży turystycznej sprawia, że każdy dzień to szansa na odkrycie nowych miejsc, ciekawostek z całego świata, a także poznanie niesamowitych osób!
Sprzedajemy marzenia! Jak mówi stare, mądre porzekadło „podróżowanie, to jedyna rzecz na jaką wydajemy pieniądze, a stajemy się bogatsi”. Nasi klienci doskonale to wiedzą i liczą na to, że właśnie my znajdziemy im „to coś”. Praca z tak wyjątkowym produktem sprawia, że podczas rozmowy z klientem, codziennie przenosimy się z naszego pięknego biura klasy premium - na rajską wyspę! Codziennie lądujemy w innym zakątku świata.
Sezonowość odchodzi w zapomnienie! W miesiącach, kiedy w Polsce trwają wakacje, w naszym Call Center nie ma osoby, która milczy, zewsząd rozbrzmiewają telefony, a strona internetowa rozgrzewa się do czerwoności. W Wakacje.pl robimy wszystko, aby ciągłość pracy zachować również w niskim sezonie. To wtedy, pracownicy Call Center mają szansę wziąć udział w innych projektach – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Oprócz tego dostają szanse na to, zobaczyć jak pracuje się w innych działach np. na Dziale Contentu, Zapewniania Jakości czy Produktu. Najtrudniejszy pierwszy... call?
Zgłoś się do nas, a wszystkiego Cię nauczymy! My mnożymy i dzielimy się wiedzą! Doskonale wiemy, jak ciężkie są pierwsze dni pracy. Każdy z nas przez to przechodził. Chcemy ułatwić Wam miękkie lądowanie na naszej wakacyjnej planecie! Zanim usiądziesz do słuchawki czeka Cię szczegółowe szkolenie ze specjalistami. Od każdej możliwej strony poznasz nie tylko naszą firmę, ale całą branżę turystyczną. Spokojnie - nie wrzucimy Cię na głęboką wodę bez ratownika! Przez pierwsze 2 tygodnie pracy na wakacyjnej słuchawce, towarzyszyć Ci będzie Pilot Sprzedaży. To on, w razie jakichkolwiek problemów, będzie rzucał Ci koła ratunkowe! Drugim towarzyszem na starcie będzie Trener Sprzedaży, który podzieli się z Tobą wiedzą z zakresu systemów, tajników sprzedaży oraz innych sposobów na skuteczną i przyjemną pracę. Przez cały proces rekrutacji przeprowadzi Cię wywalifikowany pracownik zespołu Rekrutacji i Rozwoju - to co? Gotowi na OnBoarding?
Jak pracujemy?
Pracujemy w systemie zmianowym w godzinach od 8 do 23:30 od poniedziałku do niedzieli. Taka forma, daje pracownikom dużą elastyczność i możliwość pogodzenia pracy z innymi zajęciami. Każdy w nas pracuje w swoim zespole, w którym wspólnie się motywujemy i wspieramy. Podstawa wynagrodzenia zależna jest od zajmowanego stanowiska, a stawka zaczyna się od 18,30 zł/h. Wraz z podnoszeniem swojego doświadczenia i wyników, można awansować i otrzymywać realnie wyższą podstawę. System premiowy jest przejrzysty, a cele realne. Najlepszym pracownikom udaje się podwoić swoje wynagrodzenie podstawowe! Wysokość premii zależna jest od poziomu realizacji celów oraz zajmowanego stanowiska. Najważniejszym fundamentem systemu premiowego jest skuteczność. W skrócie chodzi o to, aby każdy przyjęty przez Ciebie klient, pojechał na wymarzone wakacje, które właśnie Ty mu znajdziesz!
Praca na słuchawce uczy asertywności, umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz cierpliwości. Jeśli masz już te cechy – dobrze, na pewno je u nas rozwiniesz. Jeśli nie, to doskonała szansa, aby już teraz je zdobyć. Nasze Call Center to również szerokie możliwości rozwoju w wewnątrz firmy. Ścieżek kariery jest sporo, a my wspieramy Cię podczas ich realizacji. Managerowie prowadzą z pracownikami Rozmowy Rozwojowe, podczas których powstają Indywidualne Plany Rozwojowe. Można awansowac poziomo lub pionowo, tzn. przyjąć nową rolę czy piąć się na szczeblach aktualnego stanowiska. My podpowiemy, jak to zrobić!
Co udało się osiągnąć?
Chcemy, żeby nasi pracownicy byli kompetentni i w pełni rozumieli branżę turystyczną. To nie łatwe, bo świat ciągle się zmienia, a wiedza musi być na bieżąco aktualizowana i zgodna z aktualnymi trendami. W tym celu, rozwinęliśmy nasz zespół trenerski, która organizuje masę szkoleń w zakresie wiedzy produktowej, systemowej i umiejętności sprzedażowych. Rozwój naszych pracowników (nie tylko w Call Center) jest dla nas priorytetem. W końcu to oni tworzą tą firmę!
Aktywnie rozpoczęliśmy proces zacierania się granicy między działem sprzedaży i działem posprzedażowym. Przeprowadziliśmy serię szkoleń, dzięki którym wyrównaliśmy wiedzę dotyczącą całego procesu obsługi klienta. W 3-letniej strategii firmy, połączenie tych działów, jest niezwykle ważnym punktem, ale również koniecznością w celu usprawnienia kompleksowej obsługi. Chyba nikt nie lubi momentu, kiedy w słuchawce słyszymy „zaraz przekieruje Pana/Panią do odpowiedniego działu”. Zaraz po tym, przechodzimy do trybu dłuuugiego oczekiwania w rytmie sympatycznej muzyczki, podczas gdy nasza irytacja wzrasta. Właśnie to chcemy całkowicie zlikwidować! Multiskill sprawi, że klient przez cały proces, będzie pod opieką jednego konsultanta.
Pandemia wywróciła świat do góry nogami. Szczególnie silny wpływ odczuła branża turystyczna. Pomimo wielu trudów, Wakacje.pl zachowała pozycję największego multiagenta turystycznego w Polsce. W tak trudnym czasie, pracownicy CC stanęli na wysokości zadania. Priorytetem było bezpieczeństwo klienta oraz jego pełna świadomość dotycząca obostrzeń i wymagań na danych kierunkach. W sytuacjach podbramkowych, firma podjęła stosowne działania, aby zapewnić pracownikom ciągłość pracy. Nie było łatwo. W tym celu, Wakacje.pl nie tylko udostępniła pracownikom CC udział w projektach wewnętrznych, ale również nawiązywała współpracę z firmami zewnętrznymi, tworząc przy tym dodatkowe miejsca pracy.
Kim byłby idealny kandydat do pracy na wakacyjnym Call Center?
Idealny kandydat na wakacyjną „słuchawkę” to ten, który zgadza się z wartościami naszej firmy. Energia, innowacyjność, odpowiedzialność, skuteczność, szczerość, otwartość, współpraca i zrozumienie Klienta - to one stanowią fundament wszelkich działań, projektów czy podejmowanych inicjatyw.
Jakie więc cechy powinny charakteryzować potencjalnego kandydata?
Przede wszystkim duże zapasy pozytywnej energii - to bardzo pożądana cecha przyszłego „wakacjusza”! Idealny kandydat, to osoba, która zawsze ma pod ręką „różowe okulary” i w razie potrzeby, pożycza je innymi.
Wyjątkowo ważna jest empatia i zrozumienie klienta. Nie wyślesz przecież, spragnionych wypoczynku emerytek do hotelu, gdzie 24h/dobę jest impreza? A właściwie, dlaczego nie? Może akurat dla nich, odpoczynek to tańce do białego rana? Dlatego tak ważne jest umiejętne zadawanie pytań i aktywne słuchanie.
Idealny kandydat nie może bać się wyzwań, a jego kreatywność powinna być głęboka jak Ocean Spokojny. Nie mówimy, że w palcu trzeba mieć cały świat, ale... warto :) Łatwość i szybkość przyswajania wiedzy będzie tutaj ogromnym atutem.
Nasza praca opiera się na sprawnej obsłudze komputera. Jeśli z technologią jesteś za pan brat, to na pewno ułatwi Ci pracę u nas.
To co? Call Center w wakacyjnym wydaniu chyba nie brzmi aż tak źle ;)?